Välkommen till vår kundtjänst.
Här kan du ställa frågor eller ge feedback. Vår kundtjänst svarar på dina frågor på helgfri vardag, tisdag-fredag mellan 09:00-12:00.
Du är varmt välkommen att skicka oss din fråga till oss. Fyll i formuläret här nedan så svarar vi så fort vi kan. Du kan även nå oss via telefon 08-594 510 70. Vi har öppet helgfri vardag, tisdag-fredag mellan klockan 09:00 - 12:00.
Reklamera en produkt?
Gå tillbaka till butiken där produkten inköpts. Reklamation görs först och främst i den butik du köpt produkten i. Varan måste reklameras inom skälig tid. Det betyder att du ska ta med dig varan till butiken och visa upp den så snart du upptäcker felet. Kom även ihåg att kvitto måste uppvisas.
Hur kan jag som konsument avgöra om produkten är bra?
Kika på produkten, kontrollera datum och använd dina sinnen; smaka, lukta och inspektera.
God mat och hög kvalitet är viktigt för oss. Våra leverantörer gör ständiga kontroller och kvalitetssäkrar våra produkter. Vi garanterar bästa möjliga kvalitet på oöppnade förpackningar som hanterats enligt våra rekommendationer och inom bäst-före-datum på våra förpackningar.